Bodypump

Ett tag sen sist igen. Har egentligen inte hänt nåt intressant sen sist. Har vart ute i lekparker med massa ungar i släkten i stort sett dagligen. Va å åt kinamat i onsdags. Det vr gott. Efter att vi ätit gick vi å spela frispee golf (Eller hur de nu stavas) Det var kul, men de  va tur att folk som hade gått banan tidigare var med annars hade jag vart SÅÅ lost :P

Nu är jag hursomhest hos mina kusiner (ylva å dana på pappas sida) eftersom det på söndag e dags för festival! :) Den enda festival jag ska på den här sommarn vilket känns lite trist, men vad ska man göra? :P Idag var vi å körde Bodypump (en sorts träning för dom som inte hör det på namnet ;))å det var JOBBIGT! Man höll på med vikter på en skivstång när man gjorde olika saker :P Javet, jag e jättebr på att förklara saker ;)

Det var allt för mig!
Over n out
/Har nog träningsvärk imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0