Fredags

Kom på efter att jag skrivit förra inlägget (orkar inte redigera) att jag måste berätta om i fredags. Fredagen var min första riktiga skoldag (skolstart onsdag, ledig torsdag eftersom jag endast hade språk och språket var inställt).
Hade först Geografi där vi gick igenom vad vi gått igenom under våren. Sen Historia där Benkt gnällde över att vi inte gjort nåra frågor om stormaktstiden och sen Företagsekonomi. Den lektionen var mest en introduktionslektion och det enda som hände var att vi fick böcker. Fick 2 st tunga böcker (tillsammans med geografi å historia böckerna samt 2 flerämnesblock blev det VÄLDIGT tungt) Ena boken är en bok med frågor och uppgifter man ska göra och på omslaget till den boken står det "Problembok" xD Kan man hitta en bok som passar mig bättre? Efter skolan skulle jag träffa Elina och dum som jag är släpade jag med mig alla skolböcker (har inget skåp eftersom jag ändå aldrig använder det) Först så erbjöd sig Cindy å Michelle att jag skulle få sätta mina grejer i deras skåp, men nej det kunde jag inte göra. Sen så missade vi bussen och fick vänta en halvtimme och under den tiden skulle jag hunnit lämna mina böcker hemma minst 4 ggr om, men nej det gick inte heller, utan jag var tvungen att släpa med dom i en väska som vägde typ 58 ton. (har inte aalls en tendens att överdriva) Hursomhelst så såg jag och Elina nya Fantastic 4 filmen. Den var bra, men lite skum.

Mat

Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0