Ännu mer blaha

Saker som är blaha:
Ont i handleden sen i tisdags
Ont i huvudet
Mår illa och har därmed inte ätit något sen 16 tiden igår. Även om det kan vara anledningen kan jag inte äta när jag mår såhär illa.
Tappat rösten nästan helt (Ska undvika att prata för att den ska komma tillbaka)

Idag ska jag om jag orkar försöka jobba lite med trafik-resan och ev plugga till trafikprovet. Men bara om jag orkar. Igår såg jag filmen "Guldkompassen". Filmen var väldigt förrvirrande och jag hängde inte alls med i vad som hände. Man kanske borde ha läst boken innan man såg filmen men :P Filmen handlar om en tjej som heter Lyra som ska rädda massa barn från några som jag inte kommer ihåg vad dom kallades. Dessa barn har blivit tagna från sina föräldrar för att man ska separera dom från deras demons (eller vafan det hette) som tar formen av djur. Detta hade något att göra med "dust" som typ kom från rymden. Lyra får hjälp av massa människor och en isbjörn som sen blev kung av isbjörnarna. Anledningen till att jag inte verkar ha förstått grejen med filmen kan vara för att det var svårt att höra vad dom sa och filmen var inte textad... Haha :P

Dagens citat kommer från filmen "Pirates of the Caribbean, at worlds end" som jag såg på nyss typ :P
"Gibbs: Not for a naught it's called Shipwreck island where lies Shipwreck Cove and the town of Shipwreck.
Jack: For all that pirates are clever clogs we are unimaginative when it comes to naming things.
Gibbs: Aye
Jack: I once sailed with a geezer who had lost both of his arms and a part of an eye.
Gibbs: What did you call him?
Jack: Larry"

//CALIFORNIAfukkinWHITE


Kommentarer
Postat av: Erika

Du kan få låna boken av mig om du vill :) . Fast du kanske inte känner dig så inspirerad till att läsa den :P .

Om du undrar varför jag kommenterar gamla inlägg så är det för att jag är lite uttråkad :P .

2007-12-19 @ 15:17:03
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0