Fan

Vaknade vid halv 2 idag, anledningen var att hag inte somnade förän vid halv 5. Idag hade jag planerat att jag skulle å träna och efter det kolla runt på stan lite för att se om jag kunde hitta nåt inte allt för dyrt som jag kunde ha på nyårsafton. Sen skulle jag städa. Inget av det blev självklart av eftersom jag har fått feber. Vilken jävligt dålig timing med nyårsafton imorrn å allt! Inte särskilt hög feber i för sig, men iallafall! Får väl se de från den ljusa sidan att den faktiskt har gått ner lite sen 2 tiden idag, utan några tabletter eller nåt. Jag ska fan se till att vara feberfri imorrn, tänker fan inte stanna hemma nyårsafton för en bagatell som feber.
Ska väl ta och äta lunch snart, haha :P
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0