Gomorron!

Sista skoldagen idag och man skulle egentligen kunna stanna hemma hela dan. Struntade i engelskan eftersom vi bara skulle sett på film, en film som vi såg redan förra julen; mupparnas jul. Tycker att de e onödigt att gå till skolan för att sen på film en timme för att sen ha en 2 timmars håltimme. På trafiken ska vi göra ett övningsprov på internet vilket betyder att man skulle kunna göra det hemma, man får nämligen gå efteråt. Men man kan inte ha för mycket icke godkänd frånvaro under en dag, haha :P Har på senaste tiden fått betydligt fler läsare på denna blogg, vilket är trevligt, haha :P Har egentligen ungefär lika mycket intressanta saker att berätta idag som jag hade igår. Kan bero på att jag typ nyss har stigit upp :P Idag vet jag inte vad jag ska göra. Var snack om att köra singstar hos Erika men jag vet inte hur det blir. Sist vi skulle göra det gick det inte så bra, haha :P

Imorrn är det JULAVSLUTNING, JIPPIEE!! :D Efter den ska vi typ in till stan och dricka varm choklad, (har louise bestämt) men det låter inte särskilt kul att bara dra å göra det, så jag tror att iaf jag och Michelle skulle göra nåt annat efteråt. Men man vet aldrig hur det blir med oss, saker vi planerar blir inte alltid av, haha :P Lite irriterad är jag på att vi  går från 11~13 när ex ettorna går från 9~11. Skulle mycket hellre börja tidigare så jag får sluta tidigare men nej.

Dagens citat kommer från Liftarens Guide till Galaxen.
"Egendomligt nog var dom enda ord som for genom petunians huvud under fallet: Åh nej, inte en gång till! Många människor har tänkt att om vi vetat exakt varför vasen med petunior tänkte så, hade vi vetat mycket mer om Universums egentliga natur än vi gör nu."
Ska nu ta å göra mig i ordning.
4 now
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe, nej, något Singstar verkar det inte bli idag... Det får, som förut, bli någon annan gång :) . Vem vet, några kanske kan imorgon? Iof kanske min mamma ligger och sover om hon ska jobba, men det är hennes problem :P .

Skulle också vilja börja tidigare, men vad kan man göra... De är nog lite trötta på att vi klagar nu :P .

2007-12-19 @ 15:15:26
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0