Korpen flyger

Idag hade jag absolut inte alls lust att gå upp ur sängen. Skulle nästan lika gärna ha kunnat stanna hemma från svenskan eftersom vi ändå bara kollade på film. Idag var det en urtråkig film som heter "korpen flyger" och är från en isländsk saga. Under filmens gång bestämde jag mig för att jag kunde blunda när dom inte pratade (vilket flera andra tydligen också bestämde sig för). Detta gjorde att dom helt plötsligt var på en plats och man hade själv ingen aning om hur de kom dit. Filmen i sig hade typ ingen direkt handling utan det var bara en massa saker som hände. Det fanns 3 olika sorters musik i filmen och man blev halv psykistk störd av allihopa. Nej, det är absolut ingen film jag rekomenderar! På Italienskan lärde vi oss hur man sa saker som har med jul att göra på italienska, exempelvis är Natale jul och Babbo Natale Jultomten :D

Kom hem, skulle boka biljetter till Bandit Rockawards och fick spendera mer än 20 min i biljettkö, kul va? :P Men fick biljetterna bokade iaf, och dyra var dom inte, kostar bara 150 kr! Sen höll jag på att somna framför datorn så jag la mig å sov i typ 1 timme, När jag vaknade kollade jag på Jackass 2, muhahaha :P Har sen den tog slut pluggat geografi vilket går ganska bra hittills! Antar att det är dags att fortsätta med det.
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0