Lucky

Idag var det meningen att jag och Erika skulle köra spinning vid 10 och att vi då skulle ses vid kvart i inne på skanstull. Tydligen hade jag glömt ställa klockan på väckning och vaknade när klockan var 9.42. Smsade Erika och sa att jag hade försovit mig och fick till svar att mitt sms hade väckt henne. Lite komiskt att båda lyckades försova sig .P Men tur så nån slapp stå i skanstull och vänta, haha :P

Idag har jag gjort absolut ingenting den tid jag har vart vaken. Har legat och sovit iaf 70% av dan känns det som vilket betyder att jag håller på att bli sjuk eftersom jag aldrig annars sover så mycket. Lite dåligt timat eftersom det på tisdag är dags för ytterligare en konsert. Denna gång handlar det om "The Black Crusade" där Machine Head, Arch Enemy, Dragonforce, Trivium och Shadows Fall ska lira. Tänker absolut inte missa det giget, jag menar 5 metalband samma kväll, kan det bli mycket bättre? (Svaret på den frågan är nej om nån undrar, haha)

Mina planer för kvällen är göra vad jag har gjort hela dan; Ingenting! Orkar inte plugga geografi fast jag egentligen verkligen borde. Det får gå som det går, men när man är jättetrött går det inte att plugga, så e de bara. Har iallafall NCIS att se framemot kl 8, haha vilket liv jag har :P Kom på en vettig sak jag gjort idag, läst ut "häxa" boken till svenskan! *duktig*
Nu ska jag göra nåt annat, muhahaha!
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0