Nightwish på Arenan 4/12

Var igår och såg Nightwish :) Först fick vi köa utanför i kylan i 2 timmar, sitta kunde man ju inte heller. Roade oss med att härma snubben som sålde "Öööronproppar" haha :P När vi väl kom in lyckades vi hamna näst längst fram trots att det innan såg ut som om det var jättemycket folk framför oss. Dags för förbandet Indica att spela och har SERIÖST aldrig hört ett sämre band. Dom verkade bara oseriösa när dom hoppade runt på scenen. Hade t.o.m en jävla gunga på scenen. Jag å Elina tyckte den kunde ha ramlat men NEJ inte ens det kan dom göra för att roa oss (haha). Efter förbandet fick vi vänta typ 45 minuter på Nightwish men när dom äntligen började spela blev det jättekul. Anette gjorde ett bra jobb och dom lyckades få igång publiken ordentligt. Liite irriterande tyckte jag det var att dom hade satt Tuomas (synt) på andra sidan av scenen, eftersom han är min favorit i bandet haha :P Sen lyckas jag också på alla konserter hamna i mitten av där dom kastar ut saker. Hamnade nu mellan plektrum och trumpinne :/ Men vad gör man :P

Idag har jag vart i skolan där ingenting särskilt intressant hände. Anmälde oss till rommeresan typ :P Efter skolan klom jag hem och la mig å sov vaknade precis innan jag satte mig här haha :P
Nu ska jag (försöka) plugga till nationella på fredag :(
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0