The Black Crusade

Igår var det dags för The Black Crusade på Arenan! 5 band samma kväll, såg dock bara 4 av dom eftersom vi gick innan Machinehead. Shadows Fall var definitivt kvällens höjdpunkt. Först ut var dom och man stog nästan längst fram.Däremot så blev man väldigt mosad så efter Shadows Fall gick vi ut ur folkmassan och stog längre bak och tittade. Fick nästan en trumpinne men min arm blev tillslagen så nu är den inslagen i paket. Andra bandet var Arch Enemy som jag inte riktigt gillar men dom var helt okej ändå. Efter dom var det dags för Dragonforce som jag gillar väldigt mycket. Hade hört innan att dom skulle vara jättedåliga live men jag tycker dom gjorde en bra spelning. Sedan följde Trivium som även dom har ett rykte om sig att vara dåliga live. Detta helt utan anledning eftersom jag tyckte att även dem gjorde en bra spelning. Innan spelningen köade vi i 3 timmar. Man fick en gratis cd skiva vilket var väldigt roligt. Älskar att få gratis saker. :P

Befinner mig för tillfället i skolan och har håltimme. Ska ha matte nu men jag behöver inte va där eftersom jag inte har nåt kvar att göra i matten för tillfället. Och nationella provet? Jo där fick jag 21 poäng vilket innebär G. Däremot tror jag att jag ska komplettera och försöka få VG. Statistik uppgiften har jag redan gjord från förra gången jag läste kursen och behöver inte göra den igen, muhahaha! Sitter kvar i datasalen eftersom jag är för lat för att gå hem. Har nästa lektion här inne så kommer sitta här fram till kl 2 vilket är 3 timmar och 20 min. Kuuul :P
Nu ska jag spela
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0