AVUNDSJUK!

Snackade nyss med min kusin som bor i finland på msn och hon berättade att hon hade varit och sett Ozzy Osbournes konsert igår! Att han inte har någon konsert i sverige (utöver Hultsfred som jag förövrigt inte kan gå på eftersom jag fortfarande går i skolan) gör inte saken bättre! Hon stid längst fram, bilder från konserten kan ni se här: http://oceansoul.bilddagboken.se/
Aya antar att det inte finns så mycket jag kan göra åt saken..

Låg och sola på balkongen i 2 timmar idag och jag lyckades faktiskt få lite färg (t.o.m på benen, inte mycket men lite grann) Ska nog ta och göra samma sak imorgon och få lite mer färg :) Det gjorde det lite enklare att läsa Stolthet och fördom ( på engelska, och fortfarande lika tråkig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0