Borrar

Det var ett tag sedan sist nu.. Sen dess har det inte hänt något särskilt förutom att jag har börjat sommarjobba. Har klarat av den första veckan nu och är väldigt glad att vara hemma igen (eftersom mitt sommarjobb finns i lilla hålan Gimo där pappa bor) och faktiskt ha folk runt mig igen även på eftermiddargarna. Jag är däremot glad att jag har fått ett jobb även fast det kanske inte är världens roligasta jobb. Jag spenderar (i stor sett) 8 timmar om dagen med att packa borrar. Lite nformigt kanske, men inte särskilt svårt eller ansrängande :P

Jag insåg i morse att låten "Riot in everyone" med Crashdiet faktiskt har ett budskap. Jag har hört låten väldigt mpnga gånger men inte insett det föränn idag. "They say you should live as you were told to. I say you gotta be strong and make up your own mind. Be yourself not a puppet in their freakshow.." sjunger Dave Lepard (RIP) Ett självklart budskap med dessa välvalda ord tycker jag. :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Du verkar verkligen trivas med dina borrar! Kanske ditt framtida yrke? :P

2007-07-02 @ 08:59:18
URL: http://aangeelica.blogg.se
Postat av: zandra

Ja veerkligen! :P Kommer ha mardrömmar om borrar när jag jobbat klart ;)

2007-07-08 @ 09:25:59
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0