Bowling, Bio

Kom inte sist på boxlingen idag som jag trodde, jag vann faktiskt! Inte med särskilt mycket men ändå. Har aldrig vunnit förut.. :) Det var väldigt billigt att bowla idag, kostade bara 20 kr per serie! Först var vi helt ensamma i bowlinghallen och de som jobbade där kom till och med och sa till oss att dem skulla vara utanför. *ja pappa* ;) hehe..  Det var kul att bowla.

Efter bowlingen gick vi hem till sandra som skulle fixa något med en uppsats. Jag vet inte riktigt hur det gick till, men på något sätt bestämde vi oss för att gå på bio. Vi drog in till stan och såg Blades of Glory. Har för övrigt sett den två gånger tidigare, det är precis min humor och jag tycker den är rolig helt igenom. Lika rolig varje gång, började t.o.m skratta som en gelning redan innan filmen började.

Ett samtalsämne som har kommit upp ett antal gånger idag är Metallica knserten den 12e Juli. Jag är lite halvt deprimerad över att jag inte har biljetter till den konserten eftersom det skulle vara så j*vla coolt att se Metallica live. Det blir inte bättre av att HIM är deras förband!! :( Så om nån har ett par biljetter till den konserten som du inte vill ha kan du ge dem till mig (A) ;)

Har vart varmt idag också. Vet inte vad jag skulle göra utan mina solglasögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0