Dags för sommarlov..

..Snart iaf.. De flesta skolor har skolavslutning denna vecka och får därmed sommarlov. För mig och oss andra "stackare" som går på Cyber är det fortfarande 2 veckor kvar.. Så hemskt är det dock inte eftersom vi går så kort tid i skolan varje dag! Hela vårterminen har jag slutat senast klockan ett varje dag och skulle inte vela byta ut det mot ett längre sommarlov än jag har, tycker inte det är värt det.

Anyway.. Har på senaste tiden insett att jag är VÄLDIGT lättroad. Mer än jag har varit tidigare iallafall.. Till exempel så skrattade jag länge åt att det stod en trasig stol i korridoren i skolan.. I torsdags skrattade i ungefär 20 minuter åt att det satt en lång spik i en vägg då jag och Elina sett och väntade på att vi skulle bli insläppta till Chrashdiets konsert i Tantogården. Bandet har nyligen skaffat en ny sångare som kallar sig Olliver Twisted som vi varr tvungna att se. Han var faktiskt riktigt bra live (hade bara hört en dåligt inspelad låt med honom förut).

Har inte vart på särskilt många konserter tidigare men förra veckan var jag på 2 st.. Good Charlotte på tisdan och Chrashdiet på torsdagen. Båda var väldigt bra och jag blev väldigt hes efter båda. Jag kan inte få nog av konserter känns det som.. Imorgon spelat Mötley Crüe i Globen och skulle så gärna vela gå och se dom, men nej det fanns inga platser bredvis varandra och det är inte särskilt roligt att gå själv (Jag får ryck om jag måste vara ensam längre än nödvändigt oavsett vad som händer)

Tänker faktiskt tjata lite mer om Crashdiet, orkar ni inte läsa så gör inte det. Tycker det var bra att bandet fortsatte spela efter förre sångaren David "Dave Lepard" Hellmans död den 20e Januari 2006. Det var länge oklart om bandet skulle fortsätta men är jätteglad att dem gjorde det eftersom bandet tillsammans men HIM är ett av mina absoulta favoritband. Inte för att Olli någonsin kommer kunna ersätta Dave (Det är hans band och kommer alltid vara det) så är han en grymt bra sångare och är bra för bandet.
RIP David Hellman 28e maj 1980- 20 Januari 2006


Det var allt för mig, nu ska jag läsa igenom Sandras samhällskunskap uppsats och sen kolla på Vänner :)



Kommentarer
Postat av: Angelica

Stolen var faktiskt rolig, kanske inte så kul som du tyckte men ändå.... :P

2007-06-04 @ 22:14:54
URL: http://aangeelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0