Donken

Åkte till McDonalds efter skolan idag för att äta glass (testade den nya solero toppingen som faktiskt var ganska god). När vi hade köpt glassen frågade en person oss om vi ville testa en hamburgare som dom ska börja sälja senare och att man svarar på några frågor om den (Typ hur mkt ska den kosta osv). De var ju gratis mat liksom så då säger man ju inte nej ;) Den smakade helt okej men kommer knappast inte köpa den när den kommer. (Äter för övrigt inte särskilt ofta på donken, om man bortser från glass såklart men det räknas inte riktigt.. )

Va och pratade med nån person om att jag fick IG i matte B ( Överraskande va? :P) och om det fanns möjlighet att läsa om kursen i höst vilket förhoppningsvis ska gå.. Kändes lite pinsamt att pratá med henne just då eftersom Robban (Min matte lärare som alla elevr "Älskar") satt i samma rum. Vet inte riktigt varför det kändes så eftersom han redan vet att jag har IG men :P Av nån anledning känner jag mig också tvungen att förklara för lärarna verför det går dåligt i vissa ämnen (okej, bara matten dårå men ) fast har faktiskt ganska bra bortförklaringar eftersom det ALLTID händer jobbig saker när vi har matteprov som jag har haft lite problem och lägga bakom mig, men jag försöker :)

Jag å Erika hittade på ett namn till det land vi ska starta som ligger bland öststaterna( så vi kan vinna melodifestivalen eftersom öststaterna bara röstar på varandra) det skulle heta typ Lataina (uttal inte riktigt som jag stavat men) . Språket som talas i landet skulle iaf heta nåt i stil med "Hattalatte". Nu vet ni lite vad som rör sig i min twistade skalle.

Måste även ta upp drömmen jag drömde inatt. Jag, Sandra och Erika gick omkring på stan (typ) med en tårta som Andreas (samhällskunskaps lärare) skulle ha. Det var typ en läxa att ge honom en tårta. Vi hade lite problem med att hitta honom och skrek "Ur vägen, vi har en tårta" när vi letade efter honom. Vi hittade honom tillslut iaf, utanför att bibliotek. När Andreas gått därifrån såg Erika en bok i biblioteket hon hade letat efetr.. Det var nån jätte konstig bok som hanldalde om något som jag inte kommer ihåg.. Sjukt var det iaf..

Nu ska jag sätta mig i fönstret (det är för varmt på balkongen) och läsa min URTRÅKIGA engelskabok (Stolthet och fördom.. BOORING!)

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är påväg tillbaka till normal nu iaf.. (Om man kan kalla dig normal ;P)
Kram

2007-06-07 @ 13:24:28
Postat av: Zandra

Man kan inte kalla mig normal, det har du helt rätt i (fler personer kan bekräfta om det inte framgår tydligt i mina inlägg)

2007-06-07 @ 13:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0