Grillat

Finns det något bättre än att vara ute sommarkvällar och grilla? Vet inte vad det skulle vara i så fall. Det är bara så mysigt att sitta utomhus och grilla, extra mysigt om man är nära vattnet. Enda problemet med att vara nära vattnet i närheten av vissa av mina kompisar är att man med 98% säkerhet hamnar i vattnet innan kvällen är slut :P

Förstår inte varför jag vaknar så tidigt när jag får sova. Jag kom inte hem förän vid typ 3 inatt men ändå så sitter jag här nu, vid 10 och har vart vaken sen halv nio typ.. De e helt sjukt eftersom jag förut kunde sova nästan hur länge som helst på mornarna.. Hmm..

Idag ska jag träffa Sofia :) Vet fortfarande inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer säkert på något roligt. Eftersom vi har i princip samma humor brukar det gå ganska lätt.

Såg en video med Darin igår. (För er som inte vet det så hatar jag Darin mer än någon annan "artist".. Utom möjligtvis Carola.) Hursomhelst så var videon grymt löjlig. Vet inte riktigt vad låten heter men han sjunger nåt om en tjej han ser på var dem nu var nånstans som han vill ha. Sen står massa olika grupper och dansar för att "få" den där tjejen. Vissa dansade faktiskt ganska bra (det var en person som körde breakdance ganska bra. ) men sen kom Darin och dansade. Han såg ut lite som en blandning av Måns när han dansade i Melodifestivalen och en wannabe Michael Jacksson. Såg jättelöjligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0