Nationaldagen

E det inte lite konstigt att man i Sverige inte uppmärksammar Nationaldagen? Eller det i sig kanske inte är så konstigt, det som e konstigt e att norges nationaldal blir mer uppmärksammad i Sverige än Sveriges nationaldag.. Hmm.. Det enda som händer idag här e väl typ att de är lite demostrationer. *KUL*

Ännu en varm dag vilket passar väldigt bra eftersom man är ledig idag också. :) Ska och bowla idag :D Kommer nog förlora eftersom det brukar sluta så, men det är så kul att spela så det spelar ingen roll :) De känns som om det var jättelänge sen jag var å bowla sist.. (Då kom jag inte sist, men enligt papprena vi skrev ut stod det att jag kom sist men det var för att det sista halva serien inte kom med och det var på den det gick bra.. :P)

Ikväll är det dags för fotboll igen :) Hoppas bara på att jag hittar nån att kolla på matchen med eftersom det är roligare att kolla om man är flera. Får kolla med Jonte som jag vanligtvis kollar på matcher med.. :P

Sitter här och lyssnar på Takidas nya skiva som jag köpte igår.. De är faktiskt väldigt bra, sångaren har jättebra röst :) Synd att det inte fanns några fler än den nyaste på Mediamarkt igår.. Får leta vidare. Mediamarkt har annars väldigt bra pris på CD skivor, många bra skivor brukar kosta runt 70-80 kr. Synd att det tar sån tid att åka dit bara.

Nu ska jag snart åka men tänkte först lägga upp en bild som togs igår när vi satt och njöt av solen ute på Djurgården.
 
Nu ska jag dra och komma sist i bowling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0