Ny vecka

Japp så satte en ny skolvecka igång igen. Tror däremot inte att den för min del kommer vara särskilt jobbig, jag menar det enda jag har att göra är att skriva om matvanor idag typ till svenskan. Hela torsdan går bort eftersom vi ska på museum (weeei vad "kul", verkligen) Idag skrev vi brev till oss själva på samhällskunskapen som vi ska öppna när vi går ut trean typ.. Vi började flumma allihopa och skrev hälsningar till varandra. Det var kul. Sen hittade jag Sandra och Erika på en låt som är JÄTTEBRA.. *host*.. Texten går typ: Det var en gris, som hette Pelle. Akta dig för vargen. Varför det? För han vill äta upp dig! (nu märker ni vad som rör sig i våra hjärnor, kanske bör nämna att det var jag å sandra som började med den fina låten också..)

Imorse kom Nike hit eftersom hon hade råkat åka till skolan 2 timmar för tidigt (kanske låter lite klantigt men eftersom vi vanligtvis har matte den tiden är det ett misstag man kan göra). Vi kollade på MTV där dom spelade mycket Justin Timberlake.. Sen kom Maroon 5s nya låt två gånger ganska nära varandra.

Jag har lyckats tappa bort mina leggings som jag köpte i fredags. Hur lyckas man? Jag hade dom på mig igår men nu har jag absolut ingen aning om var dom kan vara nånstans.. Dom ligger troligtvis på det sista stället jag kollar eftersom försvunna saker har en tendens att göra det ;)

Nu ska jag ta och gå ut på balkongen och sola benen. Eftersom jag har bränt min ena axel så kan jag inte sola "ordentligt" riktigt än, men man kan ju alltid försöka få färg på benen ;)

Kommentarer
Postat av: Nike

Hihi jag står med!! kraaaaam

2007-06-12 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0