Sen när kan man inte sätta MVG på prov?

Fick tillbaka våra historiaprov idag och på både mitt å Sandras stod det att vi skulle få MVG men att man inte kan sätta det på prov.. Hmm.. Aya det är väl inte hela världen direkt, det var ju MVG iaf :P Hade "pulsträning" på gympan idag, fast särskilt mycket till pulsträningen var det inte. Man skulle bara springa en viss sträcka och han kollade inte på något sätt att man faktiskt gjorde det. Det var t.o.m vissa som satte sig i en lekpark hela lektionen.. Min tid blev 22.50 tror jag vilket kanske inte är den allra bästa tiden man kan få, men eftersom jag spreng max halva sträckan och gick resten så är det helt okej :P

Var nyss och käka oxfilé pizza vilket måste vara den absolut godaste pizzan om man frågar mej. Var och åt med mamma, min kusin och mitt kusin barn som har vart i Sverige i ett par dagar. Dom var VÄLDIGT generösa med bearnesåsen på stället där vid åt, den hade säkert räkt till 3 pizzor om man ville :P Bättre för mycket än för lite iaf :)

Fick CD skivorna jag beställt från CDON idag :) Takida - Make you breathe och HIM- Deep Shadows and Brilliant Highlights. Eftersom jag har velat ha båda ett tag tycker jag det var ett bra köp. Har inte lyckats hitta som i affärer innan.. (Eller okej, HIM skivan har jag sett men varit för snål för att köpa) Ser fram emot Takidas konsert den första oktober :)

Nu ska jag ta och sätta igån med det OTROLIGT roliga svenska arbetet om matvanor idag.. Roligt de låter va?  Hellre det ämnet än det Angelica och dom har ;) haha!

Keep yer hair in shape!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0