Sommar!

Nu kan man verkligen säga att det är sommar med runt 30 grader i skuggan (och om jag får gissa runt 40 i solen). Gick inte att ligge mer än en timme och sola på balkongen idag. Egentligen är det onödigt för mig att ens försöka bli brun eftersom jag bara blir röd och det inte lite. Men man kan ju alltid hoppas.

Idag hade jag en såndär skoldag igen. Den var inte särskilt jobbig vi satt i datasalen och jobbade med den urtråkiga uppgiften om Kirunagruvan.. Blev klar med den på 20 minuter vilket innebar att jag hade runt 1 timme och 40 minuter att göra ingenting. Kunde ha gått hem redan då men vi hade planerat att jobba med svenskan efteråt (vi hade en ickelärarledd lektion) men det gick inte riktigt som vi planerat. Efter skolan drog jag och Sandra in till stan en snabbis. Köpte ett par leggings (kostade bara 79 kr)

Ikväll ska jag ut till en kompis med ett par andra kompisar och grilla. Det ligger en liten strand typ precis bredvid hans hus där ingen brukar vara någonsin så vi ska ta ner grillen dit som vi alltid gör. Det blir första gången för i år som vi grillar (däremot så gjorde vi det förra sommaren runt 3-4 dagar i veckan) Kommer säkert åka i vattnet, det brukar bli så av någon anledning.

Imorgon ska jag träffa Sofia :) Ses inte så ofta, man skulle kunna tro att vi bor i olika delar av landet och inte i olika delar av nacka :P Vet inte riktigt vad vi ska göra, snackade om att ta en fika på dan och sen åka ut till Hellas på kvällen å bada..

Något jag stör mig på är britter. Den snobbiga engelskan dom pratar är bara SÅ ful! Låter så snobbigt så det finns inte. Sen så är de flesta britter asfula (Sorry Nattis, vet att din släkt är från England)

"A duck is a duck and everywhere you go it's a duck" - Jonte ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0