Varför, Varför, Varför?

Ny dag i skolan idag. Det var egentligen en ganska onödig dag, fast vi hade kul. På engelskan hade vi bokdiskussion om Stolthet och fördom. Jag säger bara det, är det någon annan som tycker personerna i Stolthet och fördom filmen (inte tv serien) ser extremt roliga ut? Vill ni skratta kolla på stolthet och fördom (storyn suger men alla ser SÅ roliga ut :P) Fick äntligen fram mina åsikter om hur tråkig boken är. :P Det fick jag inte när vi skulle äta lunch däremot. Jag skulle fråga Erika och ANgelica något (kommer inte ihåg vad det var) men det enda jag fick fram var: Varför, Varför Varför? Det blev extra roligt eftersom komössan (han som delar ut lunchen på plan 7 på Cyber) hörde mig och började säga Varför han också xD

På samhällskunskap spelade vi ett frågespel som är typ som jeopardy, alltså man ska trycka på knappar för att svara. Det var ett lag som vann överlägset eftersom dom kan massa onödiga fakta. Alla andra 3 lag fick samma poäng även om vi förtjänade 1 poäng till (nligt oss iaf :P) Vi slog inte ens lag ett som var vårt mål :P Sen så är jag irriterad över att jag inte kunde Infinite mass musik frågan. Däremot så verkade det som om jag ver den enda som kunde titel till Green Day - Basket Case (kanske beror på att jag typ är uppvuxen med Green Day?) :P Andreas är verkligen jätteskum.. Idag när vi var nere i lärarrummet så var det första gången någonsin han inte kollade skumt på mig när jag var där nere (eller någonstans överhuvudtaget för den delen) han såg faktiskt ganska glad ut.. Hmm.. Kanske tyckte att allt var rätt eftersom nån av oss 11 som umgås i skolan var där nere eftersom vi är där ganska så ofta :P

Jag är SÅ irriterad på Osser (bildlärare) Först så säger hon att jag ska få MVG i bild sen ger hon mig VG.. När vi går och pratar med henne så har hon aldrig tid med oss och så är det tydligen omäjligt att ändra betyget. Sen så går hon till dom som har fårr MVG och ber om ursäkt! Seriöst, dom behöver ingen j*vla ursäkt. Hon har VERKLIGEN inte bedömt rättvist, det är bara dom hon gillar som får MVG. Dom kan vara på samma nivå som dom som får VG bara det att hon gillar dom bättre. Vissa har jätteenkelt att få MVG av henne. Man märker tydligt att hon INTE gillar mig och Sandra.

Även Christina är expert på att komma på dåliga ursäkter om varför vi inte får tillbaka våra grejer när hon har sagt att vi ska få tillbaka dom. Det är treornas nationella prov.. Det finns ingen datasal ledig så jobba på valfri ort.. *GAH* Kan man vara mer genomskinlig??? Eller vad vet jag, kanske bara är jag som är allmänt gnällig.

En person som jag verkligen irriterar mig på är victoria silvstedt. Seriöst, ved är det folk gillar med henne?  Jag fattar verkligen inte varför folk vill ha med henne i tidningar och sånt där. Sen så skriver massa tidningar om hur snygg hon är. Har dom sett henne eller? Såg en bild på en tidning som jag bara var tvungen att sätta här. Hon är ju bara SÅ fake hela hon.
 En riktig skönhet dendär Victoria Silvstedt!

Händelser
20e Juni: Skolavslutning
25e Juni- 13e Juli : Sommarjobb (kommer ha SÅ tråkigt i hålan själv, ring mig varje dag :P)
21a Juli : Harry Potter boken! Ska köpa den på natten, nån som hakar på? (som INTE ska till falsterbo :P)
21a Juli : Åka till finland (tror jag iaf)
22a Juli: Min kusins konfa
Början av Augusti: Ankkarock! :)
5e september (I think) HIMs nya skiva Venus Doom :)
(Tror Crashdiets nya kommer i höst också :S)
1a Oktober : Takida live i arenan! :)

Vem har seriöst koll på från vilken film "This boots are made for walking" låten kommer ifrån?? Den e med i Shrek och Dukes of Hazzard (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0