Dödsrelikerna

Var i stan med Elina idag. Köpte Harry Potter 7 på svenska och Pirates 3 filmen :) Sista HP boken heter på svenska "Harry Potter och Dödsrelikerna" vilket låter otroligt fånigt. "Deathly Hallows" låter bättre :P Men så är det väl alltid att det låter bättre på engelska I guess... Hursomhelst är jag numera en stolt ägare till den kompletta Harry Potter serien (me and hur många andra människor som helst). Vill egentligen inte inse att detta är den sista boken, HP böckerna har vart en del av mitt liv sen låg/mellanstadiet. Ja, jag är en Harry Potter nörd, haha :P

Hade en såndär skoldag idag. Började med Engelska där vi fortsatte av vår modernisering av "Pride and Prejudice" av Jane Austen (otroligt dålig bok för övrigt). Hada lite roliga ideer till vår version ;) Sen skulle jag haft matte men Håkan var sjuk så fick en rolig 2 timmars håltimme istället. Tyvärr fick vi veta det vid 10.15 vilket betydde att man hade suttit i skolan 25 min i onödan :S Åkte iaf in till Slussen å käka lunch på McDonken med Sandra. Det var sedan dags för trafiklektionen, inget särskilt hände där. Fick reda på via mail att jag hade lyckats få "ett litet vg" på matte provet vilket betydde att jag hade en vg poäng under VG :S jaja, var iaf en av de 3 som lyckades få minst G på provet :P

Nu ska jag plugga Italienska eftersom vi har ett såntdär trevligt prov imorrn!
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0