Farsdag...

Japp idag är det farsdag. För mig är farsdag bara en påminnelse över hur sällan jag träffar min pappa. Känns jätte elakt att han aldrig får nån farsdags present. Skickade ett sms iallafall. Det var nu... snart 2 månader sen jag träffade pappa, fatta deprimerande det är! Och när jag väl träffar honom handlar det om lite mer än en dag åt gången. Suck. Jag är verkligen ett sånt där tragiskt skilsmässobarn, haha :P

Idag har jag inte gjort något vettigt överhuvudtaget, skulle ha haft konfisar men mådde jätteilla imorse så jag struntade i det. Om ungefär en halvtimme är det återträff för taizeresan men den orkar jag inte heller gå på. Borde ha pluggat matte idag, och har faktiskt kollat lite i boken (orkade verkligen inte räkna) och sen har jag kollat lite på Italienska glosorna till imorrn. Annars har jag gjort absolut ingenting hela dagen. Har tröttnat väldigt mycket på att göra ingenting, men vad ska man göra om man blir sjuk? Imorrn ska jag in till stan med Ida iaf. :) Synd bara att hon slutar 3 timmar senare än jag :P

Har eventuellt en till konsert jag ska gå på. Den här gången handlar det om den 11 december och det är The Black Crusade som gäller! Band som spelar är blandannar Arch Enemy, Dragonforce och Trivium! :) Yeii
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0