Varför frågar alla mej?

Idag har vart en väldigt förvirrad dag för mig. Har haft konfirmander vilket har gått bra men det känns som om jag har haft mindre koll än vanligt av nån anledning. Allt flöt på bra trots att vi bara var 5 ungdomsledare för 30 konfisar. Jag skulle läsa en text under mässan men har inget direkt minne av att jag faktiskt gjorde det. Vet att jag gick ner från altaret men :P Så förrvirrad har jag vart. Sen verkar det som om alla tycker att jag borde veta saker, det var några tanter efter mässan som frågade mig om var kyrkkaffet skulle vara men det visste ju inte jag liksom. Samma sak hände för ett par veckor sen i skolan, alla började fråga om saker som jag absolut inte hade nån aning om, förklaringen var att "Jag stod där" hmm.. :P

Igår var jag med Sandra, Erika, Nike och Louise på spökvandring i gamlastan. Följde efter en kille som var utklädd till en konstig typ runt i gamlastan och han berättade sägner om olika platser. Det fanns även andra som var utklädda till spöken å shitt. Har inte så mkt mer att säga om det, men vi hade kul. Blev lite irriterad idag när jag hörde att dom hade haft midnattsvolleyboll (olika församlingar sätter ihop lag och tävlar i volleyboll). Missade det förra gången också! Nu hade jag inte ens hört att det skulle vara men :P
Nu ska jag ta å äta lite mat eftersom det enda jag har ätit sen 8tiden imorrse är en korv med bröd.
Over n Out
//CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0