Crashdïet 18/10

Fan vilken grym konsert! Kom dit för att köa vid tre tiden ungefär, men FAN va kallt de va! Elina var tvungen att dra eftersom hon fick migrän (No hard feelings) så jag började snacka med några andra som hette Ida, Jessica, Dennis och nånting som jag inte riktigt fick klarhet i (tror Dennis kallade honom för "Bullen" men e inte säker). Hursomhelst var konserten asgrym, Crash hade 2 förband, Sister som var bättre nu än på tanto giget, och Panzer Princess som var riktigt bra. Publiken var inte den snällaste och tyckte det var jättekul att tränga sig. Det förstörde däremot absolut inte min dag och hade hur kul som helst. Bilder på min bilddagbok: http://restinsleaze.bilddagboken.se :) Kommentera gärna ;) Blev lite sur över att dom inte sålde tröjor bara xD

Till Elina: Det gör absolut ingenting att du stack, med migrän hade du absolut inte pallat trycket från publiken, det var långt ifrån en tAKiDA publik, hehe.  Seriöst, No hard feelings :) Vi rockade Apocalyptica, haha :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Hade jävligt dåligt samvete ändå. :P Men du har rätt, jag hade säkert inte klarat att stå där me migrän såå. Eller hur! Förutom skitungarna som hängde på min rygg. :D

2007-10-21 @ 18:59:02
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0