Har ingen bra rubrik haha

Är på riktigt bra humör för tillfället, anledning är (som vanligt känns det som) att jag ska på ganska många konserter under hösten och vintern :)

Biljetter jag redan har
Crashdïet den 18/10 - 2007
Apocalyptica den 19/10 - 2007
Nightwish den 4/12 - 2007
Korn den 4/2 - 2008

Biljetter jag ska köpa (förhoppningsvis) så fort dom släpps
Rest in Sleaze festival den 18/1 - 2008
HIM den 14/2 - 2008

Konserter jag vill gå på men missar
Sonata Arctica den 31/10 - 2007
Det gör dock ingenting eftersom jag ska till Frankrike! Muhahaha

När jag ändå babblar om konserter kan jag ta upp dom jag vart på i år
Good Charlotte (med Neverstore som förband) den 29/5 07 - På Annexet, de va kuul :)
Crashdïet (med Sister som förband) sen 31/5 07 - Mesiga Tantogården men kul ändå. Första ggn jag såg Olli
Ankkarock (festival in Suomiland) den 5/8 07 - Kul, Såg Sonata Arctica :) Blev mosad av Millencolin fans :/
tAKiDA (med Plan3 som förband) Längst fram, Kul kul kul!

Såg nyss på halva Walk the Line, det var verkligen inte min typ av film. Tyckte den kunde vart kortare så hade jag kanske orkat kolla på hela :P

Hejhopp
Gul mopp

Over n Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0