LOOOOOV!

Nu är det äntligen HÖSTLOV! :D Skolan var väldigt seg idag, först Geografi å Historia vilka jag satt å plugga ekonomi under, så har därför ingen aning om vad Benkt babbla om på Historian (Inget ovanligt iofs). Ekonomiprovet tog mig ungefär 35 minuter att göra, vet däremot inte om det gick bra eller dåligt. Lär väl framkomma efter lovet sen haha :P Nu är vi iaf klara med Företagsekonomi A (weii). Synd bara att vi börjar med Företagsekonomi B direkt sen :P

Idag ska jag packa eftersom jag åker till Frankrike IMORRN! :D Fast nu ska jag bara ta det lugnt en stund, känner att jag behöver det. :) Sen så måste jag skicka in min dåliga trafikuppsats. Hoppas jag får G på den iaf :P. Det var ganska svårt att veta vad man ska ha med i uppsatsen eftersom vi får skriva i stort sett om vad som helst (ska ha nån koppling till trafik)


Over N Out

//Mentalpatient in a locked cage


Kommentarer
Postat av: pia

Trevlig resa :)

2007-10-26 @ 23:07:19
URL: http://paien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0