Min mandarin

Idag har jag vart i skolan och det hände inget speciellt där. Blev jättehungrig under trafiken och fick en mentos av Michelle. Konstigt nog så hjälpte den lite :P (kan vara rent önsketänkande också men) Sen när jag kom hem skulle jag käka något men bestämde mig för att plugga italienska istället så det blev inte av. Hursomhelst så skulle jag äta en mandarin lite senare. Satt och skalade den typ en halvtimme eftersom jag vill ha bort allt de vita äcklet (jag är jätte kinkig när det gäller sånt). När jag sedan smakade på mandarinen var den alldeles för söt och äcklig så jag slängde den. Det var historien om min mandarin :P

Är jätteirriterad (eller okej, egentligen bara måttligt irriterad) för tillfället. Fick order om att komma hem direkt efter skolan (kl 14) eftersom det kommer nån släkting/ar hit för att fira mig i efterskott. När jag kommer hem får jag veta att mamma är hos sin kompis i fukkin orminge! Ännu värre är att släktingen/arna som kommer skulle komma vid 6 tiden nån gång. Vafan ska jag vara hemma kl 2 då, och helt ensam till råga på allt??? Hade kunnat gjort typ 4 andra grejer istället för att sitta här och leka mossa i 4 timmar. Men NEJ jag ska hem DIREKT efter skolan!

Om 8 dagar är nästa konsert, JEEEII!! Det är sveriges absolut bästa band som lirar på Klubben! Pratar självklart om Crashdïet! Tyvärr har dom sveriges troligtvis sämsta band som förband. Sist jag såg Crash lirade bandet Sister som förband och sångaren kan verkligen inte sjunga! Hmm.. Aya man får väl stå ut.

Over n Out
/Yer mothafukkin reeetarrrrd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0