Things really do fall apart

Vill först å främst påpeka att det var jävligt onödigt att stiga upp i morse. Kom till skolan typ 5 i 8 och gick därifrån runt 5-10 över 8. Anledningen är att vi inte hade nån svenska lärare på sv lektionen. Vi fick några frågor man skulle svara på till nästa vecka, men eftersom Italienska lektionen var inställt kändes det extremt onödigt att stanna kvar i skolan i 2 timmar för att bara svara på några ruttna frågor. Så jag gick hem igen, efter en extrreeemt lång skoldag.

Vid 9 tiden åkte jag iväg till Ecko och det var allt annat än roligt. Anledningen till det är att idag var sista gången på minst ett år som jag träffade människan eftrsom han ska till USA och jobba i minst ett år. Jävla skit, känns som om alla bara försvinner. Vi bestämde oss iaf för att "bryta" eftersom det ändå inte fungerar att hålla kontakten. Har märkt det mer och mer på senaste tiden varje gång jag har snackat med Nattis som i April flyttade till London. Efter ett tag pratar man bara för att man "måste" och det kommer inte att hålla ihop några människor alls. Det var iaf bäst så här även om jag är allt annat än glad över det. Jag menar på mindre än ett år har jag förlorat båda mina bästa vänner. Det där med att riktig vänskap vara för evigt är något som verkligen inte behöver vara sant. Hursomhelst önskar jag dig lycka till Ecko, jag kommer sakna dig enormt mycket!

Things really do fall apart.
Jag märker att jag låter väldigt likgiltig, det är helt enkelt för att jag inte vill att någon ska tycka synd om mig, det är inte synd om mig. Måste bara ta och hitta en ny klippa.

Saknar er Ecko och Nattis, Love you 4ever </3

Over n out 4 now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0