Tisdag..

..är det idag :P Var i bara i skolan 2 timmar idag och det var för att jag hade prov. Problemet var bara det att jag då höll på att få migrän. När jag kom hem tog jag en såndär underbar tablett och låg däckad fram till klockan halv ett ungefär. Fan vad jag hatar migrän! Nu mår jag bättre och gissar att jag kan gå till skolan imorrn.

Jag har faktiskt vart jätteambitiös sen jag satte mig här; har skrivit på trafikuppsatsen! Jag tycker att den är klar, men jag har fortfarande egentligen 400 tecken för lite. Fast nu räknade jag med källorna till uppsatsen som delar av de tecken man ska skriva. Hihi.

Var på bio med Elina igår och såg Råttan. Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara, men ändå helt okej. Innan filmen gick vi och hämtade biljetter till Rest in Sleaze konserten i Januari där blandannat Gemini Five ska spela. Gubben vi hämtade biljetterna sa "Rest in slice" (som i pizzaslice) och det lät jätteroligt :P Sedan gick vi till donken och hade (som vanligt) väääldigt djupa samtal. Igår pratade vi ganska länge om nån darin låt som tydligen heter något med "Rain". Elina kom fram till idag att den heter "Why does it rain" men jag har lika liten aning om vad det är för låt idag som jag hade igår och thank god 4 that! Hatar verkligen Darin. Also thank god för bra musik såsom Sonata Arctica, Crashdïet, Guns N' Roses och Nightwish.

Få mer grepp om min musiksmak genom att kolla in min profil på last.fm http://www.lastfm.se/user/tikket!

"Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"
Over n' Out
/CaliforniaWhite

Kommentarer
Postat av: Elina

Usch, stackare, hatar oxå migrän. Hehe, eller hur hoppas ingen lyssnar på oss de måste tro att vi e dumma i huvet... Men du veeet vilken låt det e, han gnäller typ mer än vanligt i den. :P

2007-10-23 @ 22:46:16
URL: http://elinahedin.blogg.se
Postat av: zandra

Men nej, jag vet fortfarande inte vilken låt det är:P haha.. Och tror nån att vi eheltdumma i huvet har dom inteallt för fel :P haha

2007-10-24 @ 09:55:06
URL: http://restinsleaze.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0