intressant fakta?

10 Första:
Första riktiga bästa kompis: Amanda
Första bil: No car, tyvärr..
Första kärlek: Glömt vad han heter, de va nåns brorsa från dagis iaf :P
Första husdjur: Smulan </3
Första semester: Suomiland
Första jobb: Räknas prao? isf Hunddagis. Annars Ungdomsledare. Räknas inte det; Borrpackning på Sandvik.
Första ordet: ingen aning
Första piercing: örat om det räknas :P
Första sorgen: När pappa flytta

9 senaste:
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärden: Öhm, i Finland?
Senaste filmen: Crashdïet dvd (räknas inte musik dvd så är det Shrek 3)
Senast ringda telefonsamtal: Vet fan inte. Ringer sällan
Senaste lästa bok: Harry Potter and the Deathle Hallows
Senaste gången du grät: vette fan de heller
Senaste måltiden: Varma koppen (vilken måltid va?)
Senaste spelade cd: Sonata Arctica - Wishmasters Guild

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning: Inte så troligt
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Inte vad jag vet.
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja
Varit kär: Ja

7 saker du tycker om att äta:
Tacos
Grillat
Choklaad! (Fast inte just nu, det från grönan tar fan aldrig slut!)
Kycklingröra mackorna på Zebranos
Sourcream and Onion chpiz ^^
Spagetti å köttfärzsås xD
Skräpmat



6 saker du gjort idag:
Vaknat
Slötittat på tv
Slötittat lite mer
Ätit frukost
Tittat på Crashdïet DVDn
Satt mig vid datorn

(jag vet, det låter som om jag har ett väldigt tråkigt liv, men är FAKTISKT sjuk)

5 favoritsaker utan rangordning:
Mobil
Sängen!
Alla mina vääzkoor!
Tv:n
Min Sonata Arctica tröja, SÅÅ sköön xD



4 personer du kan berätta allt för:
Ecko
Nattis
Nicci
Min stortå



3 val:
Rött eller blått? Beror på vad de är färgen sitter på
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

2 saker att göra innan du dör:
Hoppa Bungeejump (hur de nu stavas)
Se Metallica, Mötley Crüe å Guns n Roses live


1 sak du ångrar:
Att jag inte såg Crashdïet live fler än 1 gång under Daves tid! RIZ Dave!


Kommentarer
Postat av: zandra

Stavfel härådär såg jag, men orkar verkligen inte fixa till det så ha överseende :P

2007-09-01 @ 14:48:08
URL: http://californiawhite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0