Jag fick VG!! :D

Har då haft änne en såndär skoldag. Hade tråkig bokdiskussion på engelskan å vägmärkestest på trafiken. Peter (trafiklärarn) är jätteskum (som alla andra lärare på cyber) och jag vet inte riktigt om jag gillar honom.. Första gången någonsin så har matten vart den bästa lektionen för dagen. Jobbade faktiskt jättebra vilket typ aldrig händer annars. Så fick vi ju tillbaka våra matteprov vi skrev förra veckan och som ni kanske ser på rubriken fick jag VG! :D Det har aldrig hänt på nåt matteprov sen jag började gymnasiet (utöver nationella i matte A) och blev dålig på matte. Glad :D

Angelica är min räddare i nöden. Som jag skrev om igår var Finnen allmänt jobbig och jag pallade tillslut inte mer så Angelica sa att jag kunde komma till henne och sova där. Vi pluggade och "kollade" på Blades of Glory ( båda sov typ halva filmen fast klockan bara var 10). Att man var tvungen att gå upp mitt i natten för att hinna i tid till skolan (eller okej, vid halv 6) är en annan sak ;) Puss på dig! :)

Kom typ nyss hem från skolan och för tillfället och funderar over om jag orkar plugga historia. Kanskw borde göra det innan mamma och finnen kommer hem så får jag lite gjort iaf.. Gick absolut inte att plugga med finnen här igår.. Hmm.. Om inte historia funderar jag på att dra hem till Jonte, men han har väl inte slutat än.. Aya får väl ta itu med Historian då.
Jag hater verkligen Bengt!!!

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0