PROOOV!

Ja nu är skolan på gång på allvar igen. Har massa prov att plugga till för tillfället; Geografiprov till fredag danna vecka (36) Nästa vecka är det Trafik prov på onsdan å Italienska på torsdag. Vecka 38; matte prov, Vecka 39 Företagsekonomi och Historia prov. Visst låter de kul? Suck. Problemet är bara det att jag kommer ha jätteproblem med att sätta igång med pluggandet eftersom jag alltid kommer på massa annat jag "måste" göra. Exempelvis har vi ledarupptakt imorron, vilket jag absolut inte tänker missa. (prioriterar rätt saker va:P) Sen tänker jag absolut inte missa alla konserter jag ska gå på även om skulle´ha prov då, jag menar det är ju myycke roligare å gå på konsert än att plugga :P

Lyssna på den här låten http://www.youtube.com/watch?v=8SS7sqGiclg Låten heter "In the Raw" å dom som kör låten heter Crashdïet å är helt underbara. Är fortfarande lite grinig över att jag missade signeringen av singeln i lördags bara för att jag var sjuk -_- Men va ska man göra, man vill ju inte smitta sitt favoritband så ;)

På schemat idag: Plugga Geografi, göra engelska (glosor till en text om Eton till imorrn, har inte gjort) å ett försök att plugga matte (hinner inte iimorrn å vi har ett test på matten. Tror inte de kommer vara så svårt å de e inte ens betygsgrundande vilket betyder att man lika gärna skulle kunna skita i det) Ska även försöka läsa klart trfikhäftet vi fått, fast de e inte så jobbigt.

Over n Out!
Piiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0