Allmänt seg

Har egentligen ingnting vettigt att berätta men kände att jag skulle blogga ändå eftersom det var ett tag sen. Idag har jag vart i skolan återigen. Insåg på italienskan att jag typ inte kan ett piss av det vi ska kunna till provet på torsdag. Men kommer inte plugga jättemycket till det eftersom jag anser historiaprovet vara viktigare. Hade även körlektion idag vilket gick bra. Lite läskit var det däremot när jag skulle svänga vänster i en rondell och en lastbil bestämde sig för att det var en bra idé att ställa sig jättenära mig. Det gjorde att jag fick motorstopp eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. Men det gick bra iaf och nästa lektion ska jag typ köra ut till nacka.

Efter skolan åkte jag med Sandra först in till slussen eftersom jag skulle hämta biljetter till Kamelot konserten den 1a maj, och sedan in till Rådhuset eftersom Sandra skulle hämta sitt pass. Lite kul att man ska ha med olika saker i passe beroende på vilken varifrån passet är. I svenska passen ska man (som ni flesta andra säkert vet) ha med längd, men det har jag inte i mitt pass. (Känn er ägda ;)) Kände att jag behövde berätta det.

Sitter för tillfället och lyssnar på omgjorda låtar med The Bandit Metalizer, för tillfället är det fågeldansen som ska göras om, väldigt underhållande ;)
Inte mycket mer ovärd information från mig för tillfället
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer
Postat av: Erika

Det är så på passen i Sverige bara för att nedvärdera mig, jag lovar :P . Tur att det är en själv som får säga längden... Kan ju alltid avrunda uppåt :P .


Jag önskar att det hade varit som med ditt pass... Fast jag tycker synd om dig som är tvungen att krångla till det när du ska fixa nytt. Jaja, intressant för dig att höra mina eftermiddagsfunderingar, va?

2008-04-21 @ 16:29:36
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0