En dag kvar nu!

Jahapp, så var det slutet av ännu en period, vilket betyder att man är LEDIG nästa vecka! Behöver verkligen vara ledig känner jag. Psykologiprovet är nu avklarat (vilket jag för övrigt tror gick helt okej). Körningen både igår och idag gick bra så jag e på ganska gott humör. Åt precis en halv oxfilépizza också, mums :D

Sitter för tillfället och förbereder mig inför den otroooligt jobbiga uppgiften att sätta igång med book-review till engelskan (no shit) men har inte riktigt hittat den energin ännu. Måstebli klar med den senast på fredag eftersom jag sen åker till Finland och har inte nån lust att skriva på den när jag är där. (Den ska vara klar på torsdag nästa vecka.)

Hursomhelst hade min trafiklärare Peter (Anna=Körlärare för er som visste att jag inte kör med peter) tydligen försökt distrahera mig lite när jag körde idag. En gång såg jag att han vinkade när vi mötte honom å hans elev i backen ner från Finnberget, men eftersom han var på fel sida av vägen sa jag inget till Anna :P Efter lektionen sa hon att det var bra att jag inte hade tittat på Peter istället på vägen när jag körde :P Nu är det mer än en vecka kvar till nästa kör-lektion eftersom jag inte vet hur mitt schema kommer att se ut. (Allmän undran som dök upp; undrar om nya schemat kommit in på elevportalen... Ska kolla :P)
Puss på er allihopa i vårvärmen!
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE
 ->> musikbloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0