Home sweet home!

Jahapp då var man tillbaka efter en vecka i småstaden Karis i Finnelandet! Har haft en allmänt ointressanr vecka, kan sammanfatta den lite kort. Åkte ensam med V.L till finland, i Finalnd bodde jag hos min kusin Johanna å hennes son Martin. Hemma hos dom är det oftast Mumin som e på tv:n eftersom det är det enda Martin vill titta på. Så på två dagar såg jag samma mumin-film typ 8 gånger. Det enda man i princip hinner göra när man e i Karis så kort tid som jag var nu är att sova, äta och försöka hitta tid att träffa släkt. Hann faktiskt träffa alla vilket jag tyckte var lite coolt :P En sak som däremot fått klart för mig är att jag inte vill bo i en småstad som Karis! Andledningen är att alla måste se i princip likadana ut. När jag gick ensam i ungefär en kvart märkte jag att ALLA jag mötte endera vände sig om och stirrade på mig eller vände bort huvet onaturligt snabbt, som om jag var en utomjording eller nåt. Jag hade min Guns N Roses tröja och ett par svarta jeans; var mindre sminkad runt ögonen än vanligt och hade inte ens min skinnjacka på sig, är det uppseendeväckande utseende helt plötsligt? :P Fast hade kul i Soumiland ändå :D

Jobbigt nog håller jag på att bli sjuk. Har haft ont i huvet sen i onsdags och knappt sovit nåt de senaste 2 nätterna. Nu har jag även fått ont i halsen. Allt detta kommer väldigt olägligt, för det första har jag prov nästa vecka och för det andra ska jag på konsert imorrn. Lycka till att få mig att inte skrika ändå lixxom :P
Menmen, nu ska jag nog gå och lägga mig, behöver sova om jag ska orka med imorrn :D
Pusspuss
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0