Kläder

Håller för tillfället på att göra mig iorning för ikväll. Ett problem har jag däremot; vet fan inte vad jag ska ha på mig. Kommer iochförsig vara bara kompisar man träffar dagligen där och de lär inte vara särskilt "fint" om nån fattar vad jag menar, men eftersom de ändå e födelsedagsfirande vill man va lite snygg iaf. Min garderob är för tillfället helt upp-och-ner eftersom jag har testat om i princip alla tröjor jag äger passar med skjortan jag tänkte ha på mig, samt med skinnjackan. Hittade tillslut en tröja, nästa problem: vad man ska ha nertill. Har provat alla jeans jag äger och inte direkt kommit fram till något. Roade mig sen med att testa lite gamla kläder, blandannat kjolen jag hade på mig när jag konfirmerades. Hur som helst kunde jag inte bestämma mig om vad jag skulle sätta på benen så för tillfället går jag med pyjamas-byxor :P Men det är ingen panik med det ännu eftersom de är ca 2 timmar tills jag ska åka. (Måste förståss packa de jag ska ha med mig till My eftersom vi ska sova där..) Tänkte bara att jag skulle klaga litte här ;)
Pussar
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0