Me-cube

Kom ganska nyss hems från en ganska onödig dag i skolan. Dagen började extremt fel med att jag råkat ställa klockan på väckning en timme för tidigt! Lyckades som tur är att somna om. Kl 9 började engelskan, men vår eng lärare va typ inte där (kom på senare att hon kanske övervakade nationella provet i Eng A) så vi fick välja om vi ville göra nån uppgift eller måla "Vår låda" Jag ba; vaddå vår låda? Hursomhelst så ska elever på cyber måla alla sidor på en karton-kub som sen ska ställas ut på dieselverkstaden. En sida skulle representera var man kommer ifrån / bor, en favoritfärg och ett självporträtt. De andra fick man göra vad man vill på. Kuben har fått namnet me-cube (otroligt fyndigt, eller hur :P) Hursomhelst så valde jag att göra en kub (hellre de än tråkig uppgift!). Om ni vill se hur den ser ut kan ni ju bara ta å glömma det ;) eller gå till dieselverkstan när de är uppställda å gissa vilken som e min :P

Ska snart gå och duscha har jag tänkt eftersom jag sen måste göra mig iordning. Ikväll ska vi nämligen ut till My för att fira henne och Isabelle! :D Kommer bli hur roligt som helst gissar jag (trots att jag fortfarande är förkyld)!

Måste tillägga att jag lider med dig, Elina, vet fan inte vad jag skulle göra om mitt kort sa upp sig :P
Hej hopp, puss å kram
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Va gulligt av dig att ha medlidande för kortet :)
Och ja, det är fan skitjobbigt.. Vet inte riktigt hur jag ska överleva... men men... Ha de så kul!
Ses imorrn, puss

2008-04-17 @ 18:54:07
URL: http://elinahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0