Plugg-Går inte så bra

Har för tillfället den vanliga 4 timmars håltimmen som jag har varje torsdag. Men har gjort nåt vettigt iaf, satt å plugga en timme i skolan medan jag väntade på körlektionen och sen körde jag ju alltså. Idag fick jag köra ut till Nacka, typ Finntorp, alphyddan om det säger någon något :P Kom hem för ungeför 40 min sen och skulle börja plugga hade jag planerat. Det går inte så bra, vilket beror på fler saker men mest för att jag helt enkelt inte kan koncentrera mig på något för tillfället. Massa småsaker händer hela tiden men ibland har dem en tendens att hända samtidigt vilket i princip gör att man tappar kontrollen. Det hela blir inte bättre med den jävla prov-stressen hängande över sig. Men de e bara att bita ihop eftersom de inte hjälper att stänga allt och alla andra ute. Hoppar info-mötet om lettland eftersom jag verkligen måste ta tag i pluggandet. Blir Jerker grinig över det får han ringa Anneli och säga att vi inte kan ha italienska prov eftersom jag ska på möte. Med tanke på att det aldrig lär hända måste jag ta tag i italienskan iaf. (Förstod nån nåt av dedär :S)

Nu med bara 49 dagar kvar till Londonresan vill jag verkligen mer än någonsin ha Sommar och även då Sommarlov. Skulle verkligen behöva bara kunna släppa allt och fokusera på annat en skolan som omväxling. Sen börjar jag bli riktigt taggad på Peace and Love festivalen (tycker däremot att dom kan släppa resten av banden snart.) Fick lite motgång igår när jag hade planerat att jag skulle köpa ett tält till festivlen men självklart var det tält jag skulle ha slut. In my face liksom. Men de e ingen panik med tältet ännu.
 
Nu ska jag avsluta detta kanske inte helt tydliga inlägg och gå å hämta nåt att äta. Känner ni för lite bra musik med ett band som repar här på Kvarnholmen så kolla in bandet Jailbait på myspace!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag förstår dig. Både själva inlägget, och hur det känns me massa skit i livet. Men jag antar att allt löser sig (försöker intala mig själv det iaf).
Älskar dig! Puss

2008-04-23 @ 15:16:04
URL: http://elinahedin.blogg.se
Postat av: pia

Jag tror jag sett dom ;)

2008-04-23 @ 15:56:53
URL: http://paien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0