Takida

Idag har jag å Elina vart å sett Takida spela för andra gången. Spelningen var idag på Cirkus här i stockholm och den var enligt mig väldigt bra. Blowsight spelade förband, även dom väldigt bra. Vi stog längst fram (återigen) och var idag väldigt nära de på scenen då scenen både var nära "gallret" och väldigt låg.

Vi var ute på djurgårn ganska tidigt och var där när Takidas buss anlände. Stog då allmänt och stirrade på den ett bra tag. Bland annat började vi kolla på när dom lastade in saker från bussen :P Såg även Takida ett flertal gånger redan när vi var utanför. Efter konserten drack vi en grön energi-dryck grej som smakade helt okej. Eftersmaken däremot var inte lika god, smakade typ gräs :P

Åt nyss en Mucoangin eftersom jag har stört ont i halsen (due to skrika under konsert + vara sjuk) och nu e munnen typ halvt bortdomnad, obehagligt värre! Bäst för den att den hjälper! :P
Imorrn ska jag till tandläkarn :(
Puss på er allihopa!
Over n Out
// CALIFORNIAWHITE
-> Bilder från Takida på Cirkus finns på min bilddagbok
-> Glöm inte att kolla förbi musikbloggen


Kommentarer
Postat av: Michelle

Du orkade komma till skolan i alla fall, trots att du va sick. MEN vi ses imorrn, då är det 21111111 som gäller :D :D

2008-04-14 @ 17:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0