Trött

Fyfan, jag förstår verkligen inte hur folk orkar gå upp så jävla tidigt! Klockan e halv 7 och jag är helt jävla död! Vart vaken sen 6. Lider verkligen med Angelica som går upp kvart över fem varje morgon när vi går i skolan. Det lite ironiska är att jag e ledig denna vecka men ändå är uppe och påklädd. Anledning har det ju förståss, är så småningom påväg till hamnen för att ta båten till Finland. Nu är jag vanligtvis inte en sådan person som startar datorn på morgonen innan jag drar hemifrån, men även det har en anledning, skulle nämligen skriva ner Pias finska mobilnummer som jag hade på mailen men glömde skriva ner igår.

Varför jag berättade detvet jag inte.. :P
Puss på er alla iallafall :D
//// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0