Tuesday, Valborg soon!

Har fär tillfället håltimme i typ en timme innan gympan börjar. Väldigt kul :P Kom hem från tandläkarn för typ en halvtimme sen. Tänker inte gå in på vad som hände hos tandläkarn eftersom jag gissar att ingen är särskilt intresserad. En tanke slog mig däremot, hur länge får man gratis tandvård? E de fram till man fyller 18 eller 20? Nån som vet ;)

Vid 5 idag ska jag på tjejkväll i skolan. Det låter lite halvskumt och hade inte tänkt gå först men sen övertalade Ida mig att gå med henne. Inte för att jag e särskilt svårövertalad men :P Man skulle få en liten överraskning stog det iaf ;) Allt blir vad man gör det till så får helt enkelt se till att göra det roligt. Annars e de bara att dra hem lixom :P Imorrn e de ju Valborg Movie Night som ja ska gå på med Erika. Vet inte om nå fler följer med alla säger bara kanske hela tiden :P Hursomhelst blir det nog roligt iallafall. På torsdag är det dags igen, jag och Elina ska sitta utanför Klubben och vänta. Om nån inte gissat vad det är jag pratar om så handlar det om en såndär konsert som e så roligt att gå på ;) Hursomhelst spelar Kamelot med Firewind och Forever Slave som förband. Lär bli väldigt bra tror jag :)

Hmm lite halv onödigt inlägg såhär mitt uppe i tisdagen. Ah well :P
// ZANDRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0