"Valfritt"

Jahapp så var man för andra gången den här vecka på en första skoldag (måndag första efter lovet, onsdag första efter studiedan :P). Hade religionprov imorse (tror de gick ok) och det var det jättemånga som hade missat. Efteråt hade jag körlektion vilket gick bra trots förkylningen. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått ett mail av Jerker (präst i nacka) ang ett sommarläger i Lettland som han ville ha ledare till. Anmälde mig självklar, resan å allt blir ju betalt. Hoppas på att det går vägen och att jag får åka! Då blir det isf 2 utlandsresor för mig i sommar, först London i Juni och sen Lettland i Juli :D

Pratade nyss med Ankan i telefon. Det har blivit bestämt att vi ska fira My (som fyller 18 idag, grattis <3) och Isabelle imorrn. Tydligen hade Louise å My bestämt sig för att inte gå till skolan på fredag och att det med Ankans ord var "Valfritt".. Vet ine riktigt varför jag berättar det heller, men det lät så kul bara :P

Om lite än en timme ska jag återvända till skolan för att ha en tre timmar lång historialektion. Det är som vanligt otroligt inte-lockande att gå tillbaka till skolan, ännu mindre för att ha Historia. Dessutom tror jag att jag har prov nästa vecka vilket absolut inte är lockande. Men vad ska man göra..

Igår var jag på bio med Louise Nike och Michelle. Vi såg filmen 21 som handlar om en kille som försöker få penkar för att börja på med-school och börjar därför räkna kort i Blackjack med ett gäng andra människor i Las Vegas. FIlmen var ganska bra tycker jag, en av de bättre jag sett på bio i år. (Har haft ganska otur med filmer på bio hittills i år, Elina fattar iaf helt vad jag menar :P)
De va allt från mig för tillfället!
Puss på er alla!
//// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahaha, yupp jag fattar, och håller helt med :D

Puss

2008-04-16 @ 13:29:23
URL: http://elinahedin.blogg.se
Postat av: Michelle

21 va skit goood! :D
HAAH..Louise ringde mig, och typ bara skrattat. Sen jag bah: ta det lugnt, vad vare?
MEN fuunnyy tomorrow! :D :D :D

2008-04-16 @ 16:56:47
Postat av: Erika

Ja, det är väl alltid valfritt att gå till skolan :P ... Borde vara det i alla fall!

2008-04-16 @ 19:00:38
URL: http://blond007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0