Vårjacka

Nu har jag FINALLY investerat i en ny vårjacka. Har tjafsat om att jag behöver en väldigt länge och det är helt enkelt för varmt för att ha skinnjackan just då (den är ju fodrad lixom.) Köpte iaf en blå jacka från H&M :D Kom nyss hem från stan där jag å Elina allmänt mest vandrade runt till olika H&M eftersom jag skulle kolla på jackor.

Nyss när jag kom hem var jag tvungen att gå in i fel port. Det har hänt flera gånger att jag går in i typ 27 istället för 25. Hursomhelst så hade jag gått in i fel port om inte grannen mittemot hade sagt att jag var påväg in i fel port. Det som gör de ännu klantigare e att de har hänt en gång innan att han har sagt till mig att jag vart påväg att gå fel.

Blev ett kort inlägg denna gång, var mest tvungen att berätta att jag köpt en jacka.
Nu ska jag ta å plugga till morrondagens historiaprov. SUCK
/// ZANDRA

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vandrade oxå runt i massa H&M idag för att hitta ett par skor, men hittade inte! :(

2008-04-24 @ 22:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0