VTFF

ÄNTLIGEN är det LOV! Behöver vekligen få ta det lugnt i en vecka känner jag :D
Idag försov jag mig och missade Historian. Tror att det var den enda lektionen idag som hade vart värd att gå på eftersom vi inte gjorde knappt nånting på varken ekonomin eller psykologin. På ekonomin fick vi återigen lite information om ekonomi-relaterade kurser och man fick sedan ändra sina kursval om man ville eftersom vi inte kommer ha någon kursväljardag. Hade bestämt mig för att inte ändra något men det slutade med att jag ändrade iallafall, så nu ska jag läsa kurser som gör att man kan bli en s.k "Diplomerad Gymnasieekonom" (betyder helt enkelt att jag la till 2 kurser, MaC och Redovisning och beskattning). Som Dipl.Gymn.Ek kan man börja jobba direkt efter gymnasiet om man känner för det. Fancy pancy låter det iaf ;)

Fick lätt panik alldeles nyss när jag kollade på min individuella studieplan på elevportalen. Betygen sätts som bekant för alla cyber-elever in där. Hittills hela tvåan har det stått på MaB "Avklarad men ska planeras in igen" eftersom jag skulle läsa om den för att få ett godkänt betyg. Jag läste om kursen och fick ett godänt betyg enligt läraren, men så ser jag att betyget har satts in under betygsatta kurser och med betyget IG. Därav panik, så jag mailade till lärarn. Fick svar att det måste ha blivit något missförstånd eller att han hade råkat skriva in fel och att han skulle kolla det nästa vecka. Faan om det inte skulle gå att ändra, då e jag fast med ett jävla IG!!!

Nu ska jag ut i soolen :D
// CALIFORNIAWHITE
->> Musikbloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0