ett blogginlägg

Inte särskilt jobbig skoldag idag! Lektion mellan 8-9.50. Najsnajs liksom! Imorrn däremot blir värre då jag går från 8-16, mindre kul. Morrondagens ämnen e inte de roligaste heller, FIlosofi, bokföring, rättskunskap och småfek. Småfek e iofs halvkul, ska fortsätta utveckla vår affärsidé till företaget! (:

Sen kan jag passa på att ta upp att Zandra anti-facebook faktiskt har skaffat facebook :P Ifall det var nån som ville veta det liksom. Senare idag ska jag träffa Elina. Skulle egentligen in till stan tidigare men sen kom jag fram till at jag inte orkar. Hursomhelst ska jag köpa ett nitbälte då det är något jag har tänkt köpa i ungeför 2 ½ år nu tror jag :P Hittade ett på rockzone som jag vill ha. Kanske kirrar nya hörlurar också eftersom mina koss gick sönder och använder därför nu ett par jättegamla och jätteobekväma.

Är det nån som gillar AC/DC kan jag tipsa om att Bandit har VÄRLDSPREMIÄR på nya AC/DC singeln imorgonbitti under "för tidigt" nångång mellan 6 och 10. Hoppas verkligen att jag hinner höra den, spännande med nytt från dom, 8 år sen sist!

Ska nog ta å käka lunch nu. (Det är det som sabbar en när man går på cyber, man bli hungrig redan vid 10)
Over n out

Kommentarer
Postat av: Danny

AC/DC, fan va najs! Fan att inte bandit finns på radden är, har fan inte tid å sitta vi datorn då :P



2008-08-27 @ 14:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0