Jobb

Här trodde jag att jag inte skulle jobba i sommar. Well, nu blev de inte så. I förrgår fick jag förfrågan om jag kunde jobba ett par dagar i köket på Sofiero Seniorcenter och det är alltså där jag nu jobbar. Inte världens roligaste jobb kanske, men lite extra pengar är alltid bra. ska jobba totalt 9 dagar, har jobbat 2 dagar nu så jobbar jag imorrn, ledig söndag, jobb mån-ons sen den 11 och tillslut en helg efter att skolan börjat. Om det var nån som ville veta. Lite läskit kommer de bli på måndag när jag själv ska göra det som 2 pers gjort igår och idag :P

Imorrn efter jobbet ska ja hem till My å de ska bli kul. Problemet är att det är meningen att vi ska handla tillsammans innan, men jag kommer inte kunna vara vid mölnviksrondellen förän tidigast kl 6 (jag slutar 5). Varför jag berättar det vet jag inte. Som vanligt med mina inläg alltså :P
Å som vanligt kommer jag inte alls ihåg vad mer jag hade planerat att skriva.
Over n Out
/// CALIFORNIAWHITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0