Mat

Seriöst, cyber måste ha nåt fel! För det första ska jag gå förmiddagar, men idag gick ja från 8 till 4 (eller ok, fick gå vid typ halv 4). Sen när är en 8 timmars skoldag en halvdag? Dom ska servera lucnh 2 ggr/dag, en gång vid 10 och en gång vid 2. Åt vid 10 och skulle äta igen vid 2 men då fanns det inten jävla mat! Å ja va skithungrig! Sista lektionen var Småfek B och det gick inte särskilt bra att tänka ut nånting till företaget eftersom jag inte hade ätit. Har inte fått mat än heller, mamma håller på och fixa nu å hon förbjöd mig att käka typ nudlar eller nåt annat som går snabbt. Känner mig därför för tillfället ortoligt gnällig eftersom jag inte fått nåt att äta på 6 timmar, och det senaste jag åt var nåra futtiga ganska äckliga pankisar i skolan. Inte nog med det så vill Petra koka mig.

Imorse var det världspremiär på nya AC/DC singeln på bandit! Lyssna på den här Låter bra tycker jag, men deras äldre grejer är enligt mig bättre

Anyway, nu ska ja göra nåt annat!
Föresten måste jag säga att får nån en massa tomma sms av mig e de inte meningen, min mobil skickar ut dom själv.
Over n Out
// Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0