Ojdå

Det var ganska länge sen sist jag blogga. Ber om ursäkt, men anledningen är som några kanske vet att min dator för tillfället inte funkar. E för tillfället på jobbet och har inget att göra just nu. Anledningen är att vi är många som jobbar så allt går mkt fortare.

Vad har hänt sen sist då?
Jo, skolan har kommit igång fast majoriteten av alla lektioner är inställda vilket har inneburit (kan man säga så) långa sovmornar. Läxor å skit har man självklart fått, mjukstart tkr dom inte om ;) Sen har jag även bestämt mig för att jag ska tatuera mig í oktober och jag tror jag vet vad jag vill ha. Jag säger Martin Sweet så kaske nån fattar ;)
Aja nu ska jag gå å se om det finns nåt  att göra!
Puss på er!
//// Z

Kommentarer
Postat av: Elina

fan va trevligt att ditt internet funkar igen! :D

du, jag har letat efter bilder på martins högra axel men det va dåligt me såna bilder... så om du har nån får du typ skicka över så får jag se hur hans tattoo ser ut :D

ses imorrn, puss <3

2008-08-24 @ 23:52:52
URL: http://elinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0