rubriiiiiiiik

Insåg att de vart tyst från mig ett tag, så tänkte passa på att skriva lite. E för tillfället på jobbet, slutar om en timme. Detta är första rasten som varat längre än 5 min (tagit 2 såna) sen 9 tiden imorse.

Sen senaste inlägget har det egentligen inte hänt så jättemycket. Jobbat litegrann å sen fest med grillning ute hos Mysis i lördags. Vi hade kul, gick ut och hoppade stutsmatta vid typ 11 halv 12 tror jag, haha :P Igår var jag med Louise och Erika och såg nya Batman rullen. Den var rätt bra men inte sådär wohoo som alla säger. 

Nu hinner jag inte skriva mer eftersom jag måste se till att avdelningarna får sin mat. SUCK, jag vill gå hem!!
Over n Out
//// ZANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0