Skolstart

Idag har vi stackars cyberbarn börjat skolan. Nya mentorer eftersom Skogsmulle har slutat. Skogsmulles flickvän och svenska-Christina (hjälp) är våra nya mentorer och dom tänker inte försöka få in mentorstid på schemat efter att blivit försäkrade om att vi aldrig kommer på dom :P Nya schemat är jättedåligt, hoppas att dom ändrar det till de bättre den 22a när preliminärheten går ut :P (och ja, jag hitta nyss på ett ord) För att klaga lite mer ska jag berätta om hur den första riktiga skoldagen kommer se ut; börjar 9 med redovisning & beskattning (bokföring) fram till 10.45. 12.50 börjar Matte C som slutar 14.40. Vafan, Matte första dan tillbaka, snällt :( Har inte samma lörare som Michelle å Karin hade iaf, hon va tydligen inte bra. KMH "heter" min lärare, så om nåt cyberbarn bland mina läsare vet vem de e, berätta de för mig ;) Samma sak gäller KFN. (Och jag vet att de står namn om  man klickar på salen på schemat inne på elevportalen, men schemat har inte kommit upp :P) Skoldagen idag var hursomhelst inte särskilt jobbig, få kalender schema å busskort sen byebye (ajuste, ordningsregler å skit oxå)

Ikväll blire middag hos Ankan :)
Imorrn Parksommar ;D
Over n out
/// Z

Kommentarer
Postat av: Pia

Katarina Maunsbach ;)

2008-08-12 @ 15:48:40
URL: http://paien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0